onsdag den 10. september 2014

Tømmermænds fyren

Jeg fik en masse match den første tid, og min første "date" blev med T. En flot, 23-årig pædagogstuderende.  Mine veninder var beskyttende og var sikker på, at han var øksemorder, men jeg drog af sted til København mod Nordvest, hvor jeg skulle hentes på s-tog stationen. Der var ingen, jeg fik besked på, at gå den ene vej og gps'en sagde den anden vej. Jeg fulgte gps'en og mødte ham næsten ved hans lejlighed. Et kram og en kysser på kinden, vi starter godt! Han var tømmermænds ramt, det var let at se, men det var også søndag, det er vel fair nok. Aftalen var også bare stille og rolig samvær og se disneyfilm. Vi puttede, så massere film og det var rart, at blive puttet om. Tiden løb fra mig, så jeg var nødt til at overnatte. Min regel var dengang ikke sex på første date, det var ikke mig. Men kælen og verdens bedste omgang put blev det til. Aldrig har jeg puttet så godt før. Udover det så stolede gutten så meget på mig, at han gav mig nøglen, så jeg selv kunne låse mig ud, da han skulle på job og sagde, at jeg bare kunne ligge den udenfor til ham. Vi udvekslede numre, i stedet for al det tinder og anden date blev det da også til.. Den kommer senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar